sommar ♥

hej har inte bloggat så mycket för har varit nere vid djulö och badat solat spelat fotboll och sånt men har varit varit as kul så klagar inte.har blivit brun nu fett nöjd <3 idag har jag varit med linnéa fett kul vi hade först var vi nere vid duveholms badet solade men var fett tråkigt först typ såhär sen kom tove elin ella louise då vart det roligt jaoo :) ne men...jag och linnéa drog ner till djulö var för tråkigt nere vid duve så när vi kommer dit så byter vi om går och lägger oss i solen somnade i solen inte mysigt kan man säga linnéa log vid djulö och skypade med nån venne vem säger vi.men sen drog vi typ hem förjag va hungrig och trött typ men nu ville jag skypa med nån men ingen va ju inne ;( hahah men nu så lyssnar jag på musik my life is music ♥
kyssi ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0