stunderna vi haft

hejsan
 
idag har jag varit med moa,mathilda och vendela vi har inte gjort så mycket.moa och jag va typ i skolan osv sen har jag haft spanska utan lärare med många den lektionen gick väl inte så bra.vi låste in fyra killar i ett grupp rum så dom kom inte in i klassrumet och så dunka vi musik drog ner alla rullgardiner eller vad heter så släkte vi alla lampor i rummet as kul så när det var mest kaos kom en lärare men då sluta vi för nån i klassen hade ställt om klockan haha...
 
ikväll ska jag väl inte göra så mycket plugga lite kanske har no prov på fredag inte kul för det är as mycket saker vi ska kunna sen så har vi haft flera prov.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0