trodde bloggen var borta

chena trodde min blogg var borta haar inte kunnat logga in så har inte kunnar bloggat men nu dra vi igång igen ;)
 
idag är jag med victora vi ska till malma makren och shoppa åka karuseller äta massa mat yummi :)
v
igår var jag på djulö med victora och hennes små systarar träffade jacob sebbe och tim,wilma vi spela lite vollyboll...wilma jag vicki sara och tessan simma ut till flotten och hoppade lite och sånt hade skit kul yeeeh
 
Idag har jag varit nere på stan med vicki för hon köpte ny bikini för hon ska till skara sommar land i morron,själv ska jag dra till stockholm och shoppa handla prsenter och sånt osv om inte min apengar tar slut idag hahah <3
 
fick tillbaka min mobil i förgår tror jag men den är trasig efter två dagar cp telia köpa aldrig en HTC dom går bara sönder haha xD
 
någon dag kan jag göra video inlägg hahah :)<3
 
 
hejdå kyssi     en ny bild <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0