de va ett tag sen

hejsan hejsan de va ett tag sen men nu skriver jag idag för har tråkigt 
 
idag har jag inte gjort så mycket jag har varit på bio med vendela sen gick vi hem till hon och åt pizza nu ligger vi i sängen och lyssnar på musik
 
jag har även gått och blivit kär men kär i en kille som jag inte kommer få men vet inte vad jag ska göra för jag älskar han så mycket kommer göra det rätt länge nu men skitsamma 
 
jag gör typ inget på dagarna länger är ute eller hemma hos kompisar jag lever mitt liv en dag i taget men jag saknar alla gammla vänner...saknar min underbara familj kommer alltid finnas där för er men har det rätt svårt med min familj och de är jobbigt men gör mitt bästa och försöker va glad och inte ledsen 
 
är mera social på kik typ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0