sköldinge

hejsan svejsan 
jag har typ inte bloggat nåt jag vet men nu är det så att jag har inte varit hemma sen i måndags typ kommit hem vi 6 ätit kollat på tv fixat mig somna på soffan eller göra läxorna...
 
men nu är jag hemma hos Elin vi fixar oss för att sova.jag har sovit hos elin från fredag tills aa tills imorron.idag följde jag med henne hem för att vi va passade elins hund hela dagen och sånt.
 
I helgen har jag sovit i sköldinge hemma hos elin elin va så duktig när vi lagede mat skärde hon sig i fingret på kniven.sen har vi typ träffat albin och vi hart typ åkt longboard och hoppar studsmatta.
 
men dock har jag fått min mobil till backa yeah fast det va ett tag sen men happy även om den dampar ibland.
 
kolla min instagram elanderfelicia 
 
följ mig så är du bääst 
 
 
men nu ska jag sova 
 
puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0