gå mot rött

hejsan görs då? 
 
själv sitter jag vi datan fast klistrad som vanligt typ nej men ska snart hoppa in i duschen sen ska jag ner på stan för att möta elin..sen va med petra när hon kommer hem sorry glömde blogga när jag kom hem i går med det va för jag hammna på skype till klockn ett på natten med vännerna.ska försöka blogga varje dag med är ju lite svårt slutar ju halv fyra eller tio i tidigaste jag slutar är klocka 14:12 det är ju sjuka tider i 7an lixom.
 
idag har jag inte gjort så mycket har ätit var rätt tjock på frukosten vart en billys pizza och cola  
 
måndag är det innebandy träning yeah tagga lixom 
 
men funderar på om jag ska ha en fråge stund sen svara på dom i ett vidoe inlägg skulle vara kul så fixar det på onsdag så håll koll på bloggen om jag inte har träning på onsdag haha ;) 
 
har inte riktigt koll på det får kolla upp det annars fixar jag det över helgen :) 
 
men nu ska jag fixa mig så puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0