skara sommarland :)

cheena ! :)
igår var jag på skara sommarland det var jätte kul var där med vicki + hennes familj...min favorit där var vuxen gokart det var grymt kul sen var det racer med ju haha men han åka den en gång sen åkte vi as mycket karuseller ju haha <3
idag ska vi ner och bada you know...men alla väder är bad väder haha säg jag och victoria :)
det åskade som fan nere vid skara när vi åkte hem var vi vid oddensbacken där var det fult med grodor på vägen så angelika och hennes mamma skrek jätte mycket hihii  ;)
idag så ha vi inte hunnit gjort så mycket vi sov till halv ett eller 12 bästaste <3
bloggar lite lätt nu så kan jag blogga mer sen
 
puss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0