segertåget

hej nu är jag hemma i två dagar ikväll bär det av till sköldinge igen och sova där sen så ska jag väl hem på söndag.
 
igår var jag med elin träffa henne direkt efter skolan eller hennes buss kom in till stan tjugo i tre sen så gick vi runt lite i stan sen så gick vi till hm för jag skulle köpa nåt kommer inte ihåg men det fanns inte där så då gick vi till lindex sen gick vi åt mat på donke

 
 
 
 

sen så gick vi till stadsparken och snurra i en snurra som finns där så jag nästa spydde mådde jätte dåligt hela kväll efter det var as snurrig haah.men jag hitta en fotboll jag spelade med sen när jag sprang på gräset så märkte jag att det va lite lerigt där så mina ny tvättade skor var helt förstörda tråkigt någ.hahah
 
men min helg har börjat jätte bra haha.
 
jag ramla i två buskar på samma dag haha det var inte så kul slog i knät men vet inte varför jag ramla jag kolla på en bil följde den med blicken så tappa jag balansen helt totalt gjorde det båda gångerna vet inte varför jag gjorde det båda gångerna var tvungen att se om det hände båda gångerna.var as trött och vi flummade som fan elin ramlade på cykeln när hon stog stilla och när hon cyklade haha jag skulle hoppa på cykeln så hoppa jag för långt så att jag ramla av helt total feta kul haha
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0