inte en dag har gått

tjo bro ! 
 
händer jaoo :D tjejen med kul liv här hahha 
 
idag har jag gått i skolan började 08:30 slutade 15:45 typ :)
 
sen drog jag ner på stan träffa Kajsa och Malin  och simon,james,isak,edvin och jordan va där kajsa köpte en hamburgare åt mig medans dom andra satt och hade kul tror jag men så drog dom då kom sofia och nån tjej va med dom då...fast var typ tvungen att dra för jag skulle hem och äta familje middag typ.
 
imorron ska jag till skolan,har friskvårdstimme blir säker orgentering (stv) sen göra läxor när jag kommer hem inte så kul.
 
längtar inte till torsdag då är det skoljoggen :( kommer få as ont i fötterna vet jag redan kommer ihåg förra året hur ont jag fick börja tillomed gråta :o
 
men nu ska jag inte göra så mycket hahah blir väl snart att sova kommer aldrig upp på morronen fattar inte D: 
 
saknar vännerna från gamla klassen <3 
 
      
regnar varje dag här i k-holm nästan inte kul..vill bara typ bo i spanien eller nåt :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0