i'm scarde

Känsla som uppstår när man ska släcka ute lampan hos Lisa och larmet går alla får panik.lisa springer in i tvättstuga jag hänger på men springer in i väggen först sen kommer Lisas mormor ner jag rusar in i sovrummet klara sitter och skakar under täcket nu ligger alla i chock och skakar och är rädda!!!!!!!!!!!

är så rädda att vi inte kan sova ;( idag har jag varit med vart med först vicki vi hade rätt kul sen åkte jag till klara och lisa vi har badat i sjön sen har vi bublaat i hennes pol osv trodde det skulle va skit kalt i vattnet men va jävligt varmt i varjefall sen gick vi upp och duscha sen åkte vi till hem till mig och hämta mina grejor sen åkte vi till maisro för att hämta våra saker sen åt vi mat sen gick vi och hade as flum på lisas rum sen skypa vi med max sen med affe julle elias sen logga dom ut så ringde vi till daniel på skype fett kul men sen blev det,det läskiga på kvällen som jag sa först sen har jag skrivit med anton lite.men klara lisa och jag är dom bästa som fins jaoo fett kul <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0